יום שני, 17 במרץ 2008

תודה רבה לד"ר ארי דושניק על ארוע ההתרמה



במוצ"ש 15.3.08 התקיימה מסיבת יום הולדת מיוחדת . המתנה שבעל השמחה בקש: התרמת כספים עבור עמותת SOS חיות אשקלון(ע"ר). הווטרינר , ד"ר ארי דושניק, משכונת צהלה בתל-אביב החליט שלכבוד יום הולדתו, הוא רוצה לעזור לבעלי-החיים באזורים שסופגים קסאמים. הוא בדק ומצא שעמותת SOS חיות אשקלון עוזרת לבעלי-חיים באשקלון והסביבה : מאשדוד דרומה. ד"ר דושניק פנה לעמותה והודיע לה שהוא רוצה לעזור. לדבריו:"זה מה שאני רוצה ליום הולדת שלי. המתנה שלי תהיה שאני יודע שעזרנו לבעלי-החיים באזורים אלו."
המסיבה התקיימה במועדון "וויסקי אגוגו" בנמל תל-אביב. אומנים רבים תרמו מזמנם והופיעו באירוע. ביניהם: ג'קו אייזנברג,אריק ברמן,בני בשן, רפי פרסקי, דודי לוי, התבלינים, יונתן רוזן, עדי כהן, שרון הולצמן, שורטי, תומר מתנה, גיל קופאץ', ליאור סושארד ועוד. אומנים ומפורסמים נוספים השתתפו באירוע כקהל. כל המוזמנים(וגם לא מוזמנים) תרמו 10 ₪(או יותר) בכניסה. מועדון "וויסקי אגוגו" הודיע מראש על תרומה של אחוזים מהכנסות הבר. הארוע אורגן בידי משרד יחסי ציבור "רווה ברי".

הוועד המנהל של עמותת SOS חיות אשקלון ומספר מצומצם של מתנדבים הגיעו היישר מיום אימוץ באשקלון כדי לעבוד: לספר על העמותה, לגבות כספים, לגייס תורמים עתידיים. מתנדבים נוספים הגיעו לאירוע כדי לתרום ולהביע תמיכה. מעבר להכנסה הכספית הנאה, המתנדבים התרגשו מאד מהבעות התמיכה.
מיכל ברעם , יו"ר העמותה סיפרה: יום אחד קבלנו מכתב מאד עצוב מחיה, המנכ"לית שלנו. היא הזכירה לנו לכמה פונים אנחנו לא עוזרים כי אין מספיק כסף,אין מספיק מתנדבים, אין מספיק פרסום. היא בקשה שכולנו נחשוב מה עושים כדי לגייס תמיכה. למחרת ארי (דושניק) התקשר הודיע לחיה:'יש לי יום הולדת ואני רוצה לעשות אירוע כדי לעזור לכלבים וחתולים בשדרות, באשקלון ובעוטף עזה. ' זה כאילו אלוהים קרא את המכתב של חיה אלינו, וענה לתפילתה. הוא שלח לנו מלאך."
הנהלת העמותה מבהירה : הכסף שגוייס יאפשר לנו לעזור במקומות וכמויות שלא יכלנו לעזור קודם. גם כך, אנחנו מקבלים קריאות רבות מאזור נרחב. עכשו נוכל להיענות לאחוז הרבה יותר גבוה של בקשות לעזרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה